Veel gestelde vragen
Kan ik mijn product ruilen of terug brengen?
Zie hiervoor de informatie onder 'ruilen en retourneren'.
Hoeveel garantie zit er op mijn gekochte producten?
Wat zijn de verzendkosten als ik iets bestel in de webshop?
Kan ik snel en eenvoudig als gast iets bestellen in de winkelwagen
Kan ik een verschillende adressen opgeven voor verzending en factuurontvangst?
Kan ik het product zelf afhalen in Exloo?
Mag ik de betaling ook zelf overmaken via de bank, dus niet via iDEAL of VISA?
Hoe ga ik om met geschillen?
Als u een geschil hebt met ons, dan vinden we dat natuurlijk vervelend. We streven naar een goed contact met alle klanten. We horen het graag als er iets niet naar uw zin verloopt.
Wilt u toch een onafhankelijke partij raadplegen, dan kan dat. Leg uw geschil voor aan de geschillencommissie via het ODR-platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).