Veel gestelde vragen
-
Kan ik mijn product ruilen of terug brengen?
Zie hiervoor de informatie onder 'ruilen en retourneren'.
-
Hoeveel garantie zit er op mijn gekochte producten?
Zie hiervoor de informatie onderruilen en retourneren
-
Wat zijn de verzendkosten als ik iets bestel in de webshop?
Ziet u hiervoor de informatie onder 'Verzending per PostNL
-
Kan ik snel en eenvoudig als gast iets bestellen in de winkelwagen
Ja dat kan. U ontdekt dit al u een product heeft gekozen en in de winkelwagen bij stap 2 aankomt. U kunt daar inloggen als klant, of een nieuw account registreren of snel en eenvoudig als gast verder gaan.
-
Kan ik een verschillende adressen opgeven voor verzending en factuurontvangst?
Ja dat kan. Bij stap 3 in de winkelwagen kunt u heel eenvoudig een adres voor de factuur opgeven en een adres om het bestelde product te leveren. U kunt natuurlijk ook hetzelfde adres gebruiken.
-
Kan ik het product zelf afhalen?
Ja dat kan op afspraak bij ons depot in Stadskanaal. Bel of email ons voor een afspraak.
-
Mag ik de betaling ook zelf overmaken via de bank, dus niet via iDEAL of VISA?
Ja dat kan. Bij stap 4 in de webshop kunt u aangeven dat u de bestelling wilt betalen door overmaking via Bank. Na het bevestigen van uw bestelling in onze webshop, ontvangt u een e-mail met daarin de betaalgegevens. Vermeld bij uw betaling altijd uw naam en het door ons opgegeven ordernummer. Na ontvangst van uw betaling zullen wij uw order zo spoedig mogelijk verzenden.
-
Hoe ga ik om met geschillen?
Als u een geschil hebt met ons, dan vinden we dat natuurlijk vervelend. We streven naar een goed contact met alle klanten. We horen het graag als er iets niet naar uw zin verloopt.
Wilt u toch een onafhankelijke partij raadplegen, dan kan dat. Leg uw geschil voor aan de geschillencommissie via het ODR-platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).